LIFE

Sharing..is caring. Erti berkongsi pada yang kasih.

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Thursday, February 26, 2009

LAILUL Ahad..thanks a lot

Posted by ajue_gho


Lailul Ahad..kata nya cinta itu buta walaupun indah. Minta maaf lah nama kamu dijaja di blog page ini. Hehehe. Lama betul tak berjumpa. Buat sekian kali nya terima kaseh lah kerana pernah hadir dalam hidup diri ini dan meminjamkan duit buat orang susah ni. Jangan risau ye..nanti saya cash in as soon as posible. Tapi, nampak gaya nya agak lambat lah proses pemulangan csebab banyak betul masalah & prosedur. Jgn risau..tak jatuh nya saham awak di publish kat blog ni. Bak kata awak siapa lah awak kan..& tak ada sapa nak kat awak..pasni berderet lah yang meluahkan rasa yang terbuku di hati. Dah tau Lailul Ahad cam mana. Kawan-kawan pun ucapkan banyak-banyak terima kasih pada Mr.L. Thankz a lot..

2nd part, pesanan dari penaja. Lailul..jangan nak menegakkan benang yang basah. Terima lah hakikat nya..hati awak tu sekarang tengah gering untuk berkaseh sayang. Jangan asyik nak menolak cinta yang datang. Itu bukan nama nya tidak mahu berubah..tapi tetap perubahan iaitu menolak untuk mengakui cinta itu. Haha..no komen. Jadi, jangan salah kan cinta..kenapa cinta buta. Tapi,salah kan hati mengapa buta dalam memilih cinta. Apa yang penting..hati yang terluka tak akan semakin terluka, malah makin subur dengan kaseh sayang. Tak ada konflik, tak ada salah faham, tak ada kesakitan..maka tak akan ada 'remedi' untuk baiki atau memulihkan sesuatu perhubungan. Saya hanya mampu menulis, jauh sekali untuk meluahkan kerana saya seorang pesalah, yang sering kali bersalah. Siapa lah saya ini, hanya seorang pesalah??!!?? Hehehe.

3rd part. Nak cakap sesuatu untuk lailul. Seseorang yang mengatur langkah dan mengawal kekasihnya (mahu kekasihnya berubah seperti yang dia mahu - faham kan), sebenarnya mencintai diri sendiri - Pahrol Mohd. Juoi. Haha, jangan terasa bagi yang terkena, tetapi itu lah hakikatnya.

Yang penting..saya selalu doakan yang terbaik untuk awak. Dari budak busuk..yg memang busuk. Hehehe. Maklum lah..saya seorang yang memang nakal & degil. Tak sah untuk tidak menyakiti hati awak. Pendek kata ada je salah..salah saya..semualah salah saya, punca salah pun dari saya. Sedang kan awak..menjadi mangsa. Tapi..ingat ye pakcik, sampai satu masa kita tak akan hirau kan lagi hati & perasaan tu bila..diri tidak mahu mengakui sayang. Jangan menyesal di kemudian hari. Hahaha. Arghhh..lailul, tertipu lagi!!!??!! Sebenar nya selain nak ucap terima kaseh, nak mengenakan pun ada juga. Hehehe. Jgn risau..nanti saya tak ada, awak boleh hidup nga aman damai, tak ada sesiapa nak menyakitkan & mengenakan awak. U are 1 of my best frenz dat i ever had...so keep ur smile 4ever. Padan muka..hehehe. Lailul anak yang manja...

2 comments:

_uara_ said...

hohoho...welcom2..tp nape letak gmbr skali makcik o0iii???

_uara_ said...
This comment has been removed by the author.