LIFE

Sharing..is caring. Erti berkongsi pada yang kasih.

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Friday, March 20, 2009

MySpace, New Blog..& writing

Posted by ajue_gho

Just a few weeks ago..i open my new account in MySpace and Wordpress. Also..create a new blog in the blogger. Huhuhu..what a wasting time??? Buka myspace nak cari satu pembaharuan selepas website friendster punya lah susah nak buka semenjak 2menjak ni. Pelik juga aku..sangat-sangat lah lembab. Maybe atas construction yang dia orang ngah wat kot.

Wordpress punya blog..aku tak suka coz complicated sangat aku nak masuk kan artikel. Sangat-sangat susah. Maybe aku tak biasa agaknya. Maklumlah teknologi, aku ni buta cket bab-bab cam ni. Tapi, aku suka explore. Kaseh_hati, Cinta_hati, Kueh_koci, Ajue_ra...banyak betul nama kau sejak kebelakangan ni. Almaklum lah chatting sakan je...bila tak dapat tidur. Rupanya ada juga spesis yang cam aku gi chatting pagi-pagi buta.

Projek Sarjana Muda untuk Chapter 1-3, kita orang dah settle kan. Cuma tinggal semakan dari penyelia, Pn.Norlin. Aku sakit kepala hari ni..apa tak nya, dah hampir 4 hari aku tak boleh nak tidur lena. Semalam dapat tidur lena pun...sekejap je coz siap buat PSM kul 4. Pastu pagi dah nak kena bangun gi hantar Chapter tu kat pejabat.

0 comments: