LIFE

Sharing..is caring. Erti berkongsi pada yang kasih.

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Monday, February 23, 2009

How long..i've been here..UTM Skudai

Posted by ajue_gho

Siloso Beach-Sentosa Island

Quite long
i'm not updating my blog. Hehe. Ermm..sekejap je masa berlalu. Mula je sem yg baru..dh hampir pertengahan. Sedar x sedar..dah pun masuk sem last. Sekejap je kt cni..rs rindu & belum puas lg kenal UTM. Masuk 2006..ingat lambat lh nak sampai 2009..dh pun sampai. Apa nak dikata..buat lah perancangan dan pilihan yang bijak. 3 tahun di sini..macam-macam terjadi. Bukan senang nak dapatkan kejayaan dalam mencari kebahagian hidup. Banyak yang perlu dilalui..makin susah kita naik, makin lama kita bertahan & kekal. Makin cepat kita naik..belum tentu lg bertahan lama.

"THE BEST FINDING" selama hampir 3 tahun di sini..ada 6. Banyak sebenarnya..UTM, FPPSM, 4 lagi budak-budak nakal. Budak-budak nakal yang mukanya dah macam mak-mak orang (nampak matang je) tapi perangai steady cool. Setiap sem, semuanya kenangan terindah. Mungkin kitaorg masih lagi mengejar cinta yang satu. Tapi, sekurang-kurang nya kitaorang dapat mencapai kejayaan hidup. InsyaAllah. Congratulation & all the best untuk U, coz dah dapat cinta yang dicari. Moga kitaorang yang lain pun..biar lah lambat asal jumpa yang terbaik. Hehe. Apa tak nya..masing-masing demand. Nak juga yang ikut taste masing-masing. Yang penting apa yang kita orang buat bersama tak mungkin orang lain dapat lakukan sama seperti yang kitaorang dah alami. Haha..hanya Tuhan je yang tahu pahit getir nya di sebalik senyuman yang terukir di bibir masing-masing. Thank a lot all my frenz, luv u all. Umah aku je belum gi lagi..??!!??


Apa-apa pun..aku banyak belajar. Belajar membeli dan membaca buku. Belajar menulis, bermula ngan menulis blog. Jadikan ia satu hobi yang bagus..menggantikan internet as the best source. Coz apa-apa yang ada dalam buku, sangat lah berlainan hasil karyanya...hasil kerjanya. Belajar menghargai kualiti. Aku harap..aku habis lah membaca buku yang baru je beli sem ni..ntah lah kenapa buku yang satu ni..lambat betul nak habis. Pada hal cuma ada lebih kurang 100 muka surat je. Tentang Cinta-Pahrol Mohd Juoi. Biasa..boleh je skip, tapi buku yang satu ni..aku nak baca setiap satu ayat yang tertulis di dalamnya.


0 comments: