LIFE

Sharing..is caring. Erti berkongsi pada yang kasih.

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Sunday, May 30, 2010

HALA TUJU..tanpa arah, ke mana tujuan nya

Posted by ajue_gho

Dah lama x menulis blog. Tak tahu nak menulis apa. Makin hari..hidup bukan senang. Apa yang penting aku tak tahu apa yang menguatkan aku untuk terus ada di sini. Bukan ke main benci lagi KL. Arghhhh..susah nya Ya Allah. Ampuni lah segala dosaku ini.


Kadang2 pelik mendengar kisah cinta manusia. Lihat gelagat manusia yang macam2. Masing2 membawa satu pengajaran yang beerti. Melihat rakan ku yang tabah serta setia pada cinta pertamanya sehingga kini. Buatkan aku kagum..Ya Allah, mampu kah aku menjadi seorang pecinta yang setia. Aku mohon padaMu tetapkan hati ini. Sesungguhnya sekiranya telah ditakdirkan dia untukku maka Engkau eratkan tautan hati ini bersama dunia akhirat dengan ikatan yang sah. Sekiranya dia memang bukan untukku..maka segeralah Engkau campakkan jauh2 hati serta perasaan ini dari nya. Agar masing2 tidak akan sakit serta kecewa.

*************************************



Today was a fairy tale..
Can u feel these magic on the air..
You got a smile..


0 comments: