LIFE

Sharing..is caring. Erti berkongsi pada yang kasih.

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Thursday, April 23, 2009

DELETE..hati & perasaan

Posted by ajue_gho

Ermm..kerja-kerja men'delete' contact kat YM & Skype. Dah biasa sangat aku buat. sjk 2 menjak ni..ye ke? Huhu. Cuma setiap kali aku delete, setiap kali itu lah aku terasa sedih..dan berfikir betul ke tindakan aku ini. Yang penting, setiap kali aku delete..aku berharap orang tu dan aku tak akan ada simpan apa-apa harapan, rasa tak puas hati dan apa-apa perasaan lain pada diri masing-masing. Cuma bagi aku, aku tak nak mengeruhkan keadaan.

Hari ni aku delete sorang kawan aku. Ntah lah,
sedih juga rasa nya. Dulu..kawan baik aku. Sekarang aku rasa jauh sangat. Entah lah..aku cuma tak nak setiap kata-kata yang kami chatting tu menjadi harapan yang berbunga dalam hati sekali lagi. Biar lah ia tamat sebegitu. Aku sebenarnya sayang kan diri aku sendiri, sebab aku tak nak sedih lagi. Aku sendiri yang takut aku sedih lagi nanti. Biar lah..dia bahagia dengan diri dia sekarang. Tak nak mengganggu sape-sape. I hate to say goodbye..sbb pastu, aku akan nangis dan sedih. Huhu.




Esok, 1st paper..final exam. Buat pertama kalinya di bumi UTM, Skudai ini..exam abes lambat pada semester akhir aku di sini.. 6hb Mei, sedangkan cuma ada 4 paper je yang aku kena duduki. Mungkin takdir untuk terus menghayati detik-detik kenangan di sini. Biasa budak kelas aku lah..yang stress awal dan enjoy sakan abes awal exam. Tapi tak pe. Fight for your future. Wish us all the best. Miss u all so much.

0 comments: